Dagen fortsatte med halvt otur..

Senare på dagen blev jag och noomi egyptier..inspirerade av all historia och religion två lektioner innan engelskan ^^ nice va är! ;P eller nått..

Dagens sista lektion med Thord kom med en oglad överraskning! Det började Störtt-regna! Och jag som trodde att man kunnde lita på smhi som jag skrev så kärlektsfullt om i morse. Vad får man tillbaka?! Regn? Ja, i detta fall. Hade himmlen öppnat sig totalt?! Jag kunnde ju inte åka hem i det där vädret...samuel rinde sin pappa men han kunde inte hämta honom, men istället bjöd snäll snälla lars oss på XL Grillen. Tack samuels pappa. :) Så satt vi där på XL och väntade på att regnet skulle upphöra. Medans vi satt där kom en super läskig, maffia boss i en svart blank..volvo?! Okej det var nästan en maffia boss om man raderade volvon. Men han var lite scary den där gubben i volvon..han lixom tittade så där kusligt på en, som bara en maffia gör, du vet...

Kvart i boblibompa slutade det regna och vi mer eller mindre skyndade oss till livetsord för att hämta hjälmarna.
Satte oss på mopparna och begav oss åt var sitt håll hem till värmen. När jag kommit en kortis hem började de regna. åhh! Jag som väntat på att det INTE skulle regna..även om det var trevligt med samuel. Hade hoppats på en torr hemfärd men de hade inte molnen tänk märkte jag..(skit)

Nu är jag iallfall hemma och sitter i mian mjukisbyxor och myströja som alla tjejer gör när de är hemma..enligt samuel  ;)

Tack för maten!


Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Samuel har såå rätt! ^^
Otur med vädret sikkan.. här har de vart fint heela dan :)

2007-09-12 @ 00:50:14
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0