Årets Kulturnatt

så var kulturnatten över..det var väl trevligt, lite små kallt och regnit bara :/ Lyssnade på bland annat på Capital motion, såg på nån ganska dålig eld-show, var i musikenshus och lyssnade en kortis på smk där jag, manuela och jennifer helt plötsligt blev "några man puttar på mitt i folkhavet av låååånga killar" nej, tack. så jag gick därifrån och följde med fredrik och abraham till livetsords scenen och lyssnde på bob k (utan puttar) efter att alla spelnignar på livetsords stora scen var klara..(för jag tor den var störst) så stod jag, carro och josse och snackade med några studenter som läste ekonomi i uppsala..De frågade endel frågor om livetsord och de sa att de nog skulle komma till livetord nån gång..bara för att bilda sin egen uppfattning..eftersom de hade sååå mkt fördomar jusst nu.
Hoppas de inser..(:

Är hemma hos eli-peli nu med josse (:

Trevliga tjejer. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0