11 minuter för sent.

hej hej...Denna dag har nått i slut. I dag är det ingen vanlig dag..Det är nämligen....(igår var det, men jag hann inte publicera det innan det blev över midnatt..typiskt)

SAMULES FÖDELSEDAG!
Grattis Grattis Grattis!


Själv tillbringade jag dagen med nikolaj <3 jag förljde med dem till danmarkskyrka och besökte deras mormor..
Sen åkte vi på road-trip med maria och efter de åkte vi hem (!?) till vilan.. deras hem..men jag hängde med ^^
Så kollade vi på film..pearl harbor, myror och åt mat..:) älskar dig <3

<3

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

myror lät spännande ^^, jag åt poppisar igår istället! :) Dom var för salta, men goda :) Jag kommer så snart jag kan! pussas

2007-09-23 @ 11:21:05
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Eli Rätväg

Pearl Harobr är bra, men lååång! Kommer ringa dig i veckan tösen, vare sig du vill eller inte ;) Puss

2007-09-23 @ 21:11:44
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0