Slurp i väg tid.

Hej hej K Ä R A församling.

Har varit hemma hos nikolaj denna höstlovs lördag. Men oj va tiden gick fort...slurp sa de så spolades den ner i avloppet eller nått för jag fattar inte vart den tog vägen riktigt..vi såg bara några prison break avsnitt och sen var klockan halv åtta. Maten var klar och vips så var klockan halv nio och sen vips vips vips så var klockan nio och prinsessas dagbok 2 började som vi satt hela familjen brink och jag och såg. Mysigt :)

Ska till lindgren i morgon, oj vad jag har saknat den tjejen i skolan veckan som gått. Varit sjuk varje dag ju. Aja baja! Men i morgon blir det ändring på den saken för jag kommer! :)

Se upp för att gå upp för tidingt i morgon! Ni har väl inte glömt att de är vintertid i morgon och klockan ska ställas tillbaka en timme. (Y)

sleep time folks ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0