Proppat

...Såå mkt att göra...
Massa läxor som man vill lyckas med och vara stolt över när de är klart...bönegrupp..men den måste nog skippas ska ju laga mat i dag, bulgur sallad <3 Och så känslan av att inte ha råd med de man vill ha d.v.s. nya kläder, hudsaker m.m..min torra vinter hy börjar krypa fram och min ansikskräm är inte nog "fet" Snart torknar (?) jag bort och faller i bitar. Du kan få sopa ihop mig då om du vill..
Så "stora läxor" och jag som inte ens lämnat in religions läxan som skulle va klar på 2 veckor sen. 50 matte tal till fredag, Svenska biografi uppsatts-redovisning, tyska glosor tills i morgon! ! !
Sam-prov på Torsdag..flyttad. Tack..skulle ju haft de på Onsdag! Och sist men inte minst så har man engelska glosor på Fredag..inte så svåra men ändå...jusste läsa klart engelska boken till..snart. Vet inte när...

image50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0