Pelleplutt plutt plutt...

Goddagens i dag firades mamma av familjen.. :) Trevligt trevligt..även om jag blev lite halvt dissad av Tilda..men Ella var desto roligare i dag!

"nikolaj verkar vara en trevlig kille" - Ella (5år)


Senare på dagen åkte jag o nikolaj till samuel pojken. Han måste ju firas! ! ! Grattis åter igen. Hoppas du gillade presenterna! Det blev guitar hero, film och dunken för hela slanten. Mkt trevligt tycker jag även om tröttheten kom som en våg framåt 00:00 tiden si så där.

Blir det ridning i morgon måntro? (ska ju kanske regna)
Annars ringer jag dig tidigare nikolaj ;)  


Och DU, bara som ett tips på vägen från en 3 åring. Om du hamnar i en jobbig sitatuion så säg bara.."pelleplutt plutt plutt tog ett skutt skutt skutt över ån ån ån tappa tån tån tån. In i kammarn efter hamanr spika fast den lilla tån" Så blir allt bra! ;D

Kommentarer
Postat av: nathaLIE

haha, ska kommas ihåg :D

2007-10-07 @ 15:19:44
Postat av: Victoria Prybil

Ridning? du? :p

2007-10-07 @ 15:26:34
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0