På kungligt uppdrag

hej där.

Sitter här brevid samuel i skolans datasal (skunk) gillar verkligen inte den! Men vad ska man annars göra denna timme som återstår innan vi får komma in på den efterlängtade bildletikonen som vi alla lär oss så mkt på..Vissa av oss fick ont i huvudet som jag själv..Men jag är en av de STARKA..och inte de svaaaga som åkte hem för lite huvudvärk (inga namn nämns)

Själv har jag fått ett uppdrag av självaste kungen (nikolaj, inte carl den XVI Gustav) men det är hemligt och jag är tvungen att döda dig om jag råkade säga det. :)  Akta! ! ! Hoppas jag klarar de..de skulle va lite kuligt ^^
Hejja på mig i smyg vänner..

.


Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Haha, jag hejar på dig i smyg ;)
På lördag?
Kram

2007-10-03 @ 16:56:42
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0