Gott och blandat

Lovade ju natta så hjärtligt att skriva nått dummt om henne....funderade hela vägen hem men kom inte på nått!!! Hon är så fin den flickan :) Sicken tjej hon är. Dannie ^^ ta väl hand om henne. Jag råder dig....så de blev inget dumt skrivet om allas våran natta (mest daniels).....

Brännde mig på min kaffe (mitt kaffe) enligt natta. så jag har en röd STOR fläck på tungan. Aaouu...det svider fortfarande kommer nog göra de ettt tag..nån(gra) dag (ar) måhända. Aouuu! Dumma kaffe! "morr..."

Har fått min beställning nu..från Yves Rocher (minns inte ens va de var jag köpte) men de blir fint..ska hämtas på ica snart. ;) efter 17 står de o de är de ju nu!!! Yes!

by the way..jag har nått i ögat
 



............faller du, faller jag, faller alla. Farväl! Ja men du Far-ja-väl till ica ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hah.. tackar så vänligt
Krya på dig tunga! jag såg på en film nyss.. jultomten var med.. du kan ju kyla tungan med snö vetja :)
oo.. vadå minns inte vad du har beställt ^^

2007-10-16 @ 18:41:33
Postat av: afriksarah

äsch, what can i say? i love school..
man pluggar bättre där :P

2007-10-16 @ 18:44:16
URL: http://bitamazire.blogg.se
Postat av: Lingan

Tss.. din tunga var inget mot min.. hela min tunga var ju ett ända stort bränn märke jue

2007-10-17 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0