Deja vu

Godagens, skrev inget i går va? Nej jag tror inte de. I går var jag iallafall med nikolaj och vi gjorde inte så väldans varierande saker men det var mysigt :) Vi hyrde faktist en film och handlade mat åt mamma ^^ Så duktigta vi är!

Deja vu blev det och själv tycker jag att den var väldigt spännande och bra. Inte så dålig som samuel verkar tycka att den är. (känner att jag ofta skriver om vad han tycker och tänker) Men  ändå han är bra. Filmen var lite komplicerad men det kan också bero på min ihållande huvudverk som jag hade. Ett dunkade i bakhuvudet så fort man rörde sig. Var still martina! Jo tack jag försökte men man får ju inte va osocial mot pojken sin :) Nej nej..så jag försökte va så rolig jag kunde, förlåt om jag inte lyckades. Somnade bums när han åkt. Såå trött och ont i huvdig.

Betyg på filmen: ♦ ♦ ♦ ♦

Men nu är det en ny dag och det känns som om jag sovit bort huvudet (?!) jag menar det onda i huvudet såklart. Dags för en ny skolvecka och nya läxor. Men det känns ändå som om den här veckan kommer att uppskattas mer än andra vanliga veckor. Denna vecka är en "inga-ingrid-lektioners-vecka" Vilket man uppsakttar mycket! Ingen svenska, Tyska eller TTF det betyder...sovmorgon till 12:40 måndag tisdag och till kl 10:00 på fredag! YES :D

Nu kom mormor och morfar och jag ska åka om typ...30 minuter :)


/ jag

Kommentarer
Postat av: häällström

mään du skulle ju se den me mig ju!!! :@ haha:P

2007-10-01 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0