Dagen S

hej hej. Dagen började med möte, det var lite läskigt till en början för jag såg INGEN som jag kände..så smsade olivia och så fick jag sitta me henne och viktor. Senare såg jag resten av gänget som satt på den läskiga platsen längst ner på läktaren! 

Efter mötet jag jag hem till eli och kollade igenom hela skolkatalogen :) fick ont i nacken och efter halva så kom lindgren också! Vi vågade inte va kvar hos henne så vi köpte en pizza på liljehallen och käkade den högst upp i elis trappuppgång :P Satt där lääänge, vi viste inte vart vi skulle gå och vi var inte önskade nånstans ):

Tillslut åkte vi hem till mig och bakade en citronpaj som just blivit klar faktist. Den såg GOD ut. Och snart kommer natti då blir det tjej-mys med paj och film!

Kommentarer
Postat av: Noomi

näst längst ner om ja får be ...rätt ska va rätt

2007-10-28 @ 18:55:10
URL: http://noomif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0