37 i 6 år

Tjalååm gott folk!

Söndag i dag för dem som inte vet de. Ska själv snart iväg o rida. Ja, du hörde rätt prybil. Martina ska rida! Inget man gör varje dag men jag skulle tro att Martina kommer att ha en rolig stund med familjen på hästryggarna ^^ Lillebrodern min som bara ridit en sån där klassisk sling på skansen. Han har ju gripande ridit mer kamel! ^^ Då är det illa till max!

Anledningen är den att Mamma fyllde 40 år igår. Yeap hon är inte längre 37 som hon enligt mig varit sen jag gick i 4:an tills igår. (?!) Don´t ask why, because I don´t know !
Men det blir nog kuligt iallafall!

Efter den uppfriskande ridturen ska Martina till sin pojke. Yeap! Klockan 17 kommer jag typ..så var vaken då! <3


Kommentarer
Postat av: Din älskling

jag ska försöka

2007-10-07 @ 13:14:19
URL: http://www.thehee.co.nr
Postat av: natti

heh.. ramlade du av någon gång?

2007-10-07 @ 15:18:22
Postat av: Victoria Prybil

Coolt! :) vart nån stans red ni? gick de bra? :)

2007-10-07 @ 20:55:04
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0