läxorna flödar över...

Hej hej. Har just översatt klart min engelska redovisning :) Tror de blev rätt bra..har nu skickat den till noomi (en av mina gruppmedlemar) för att hon ska fixa ihop alla våra texter. Jag hade 412 ord om jag minns rätt ;) Skulle ju vara 400 så..de blir toppelitopp! ^^

Ska schnacka lite me prybb i kväll men nu måste jag sätta mig och glo en stund i naturboken...<---prov i morgon!


Jusst de.., önska min pojke lycka till i morgon då han skriver epa-provet. Även om du inte är för att han ska ha epa (de är ju inte många som är) men jag tänker så här va...bara han blir lycklig. Grabben tycker ju att de ska bli kul! Låt honom...

image102




Kommentarer
Postat av: Prybil

ett LITET snack var det :p
Lätt.. jag håller alla tummar! :)

2007-11-28 @ 23:54:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0