Hmm..denna helg.

håhååå! Livet är så jobbigt..till viss del. Något jag håller kärt är på villovägar. Jag tror du förstår mig prybil! -Jag har tappat min mobil! På livetsord...Hittar nån den, så super bra! Få tag på mig! :)

Rekordet 48 timmars TV-tittande avslutades 5,5 timmar efter att det börjat...Inte alls som planerat. Fick ruska till nikolaj stup i kvarten den sista timmen. Så därefter gick vi o sov. Skit rekord! Ändå super töntigt rekord (känner att jag skriver så för att jag inte gillar att misslyckas)

Dagen efter vaknade jag av nikolaj <3 så söt pojke. Sov ändå hela 6 timmar. från 6-12! ..fint de. Början av dagen tillbringades i TV-rummet. Illa eftersom vi hade tittat på TV hela natten. Men denna gång spelade vi risk....tappade nästan humöret där ett tag. Sorry nikolaj men du dödade ju mig över allt! Han kom med sin stora arme och mega stora tur..(säkert lite fusk) och slog ut mig ur land efter land. 

En stund senare kom andré och vi åkte till deras lägenhet och åt tahi, men vi skruvade även ihop deras nya TV-bord! :P Det blev ju bra till o med! -jag som inte gillar att skruva. . . . 

Helgen blev inte som planerat men den var mysig ändå! <3 


Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Sötnos, fick inte nog av dig i fredags.. tråkigt att du försvann. Hoppas din helg var bra fastän det inte blev som du planerat... min sög hårt iaf! :) Saknar att sova hos dig

2007-11-18 @ 01:39:40
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Prybil

nejmen vännen då! jag om nått vet hur det är utan en telefon.. de suger! Jag håller alla tummat för dig :)

2007-11-18 @ 03:31:58
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Prybil

jag ska försöka!! jag lovar! :)

2007-11-18 @ 15:09:08
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: inté niko iaf..

tss.. ofta jag fuskar.. jag vann för att jag hade en bättre strategi..

2007-11-18 @ 16:58:49
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0