40 års partaj! ^^

Ja då har man tydligen vaknat upp till ännu en låååång (förhoppningsvis kort) vecka.

Igår var jag hemma hos min Farbrors Frus Mamma för att fira min farbrors Fru som fyller 40 år, och heter Carina ;) Det där blev lite krångligt, men de gör faktist ingenting. Hon mamman (alltså mina kusiners Mormor) är huuur rolig som helst, oj va jag satt och garvade åt hennes små kommentarer och lite negativa ton till allting. Känns nästan som om hon skulle kunna va min mormor också. Hon tyckte att jag kunde få komma och ha lägenheten själv och massa ^^ snäll "mormor". Men de skulle ju va lite halvt läskigt måste jag säga...

Efter de trevliga födelsedags besöket i sävja så for jag o pappa till lvetsord där vi hämtade upp en hårtarbetande nikolaj. Som suttit och sorterat färgfilter hela eftermiddagen. (från 12:30-17:00) typ...
-hoppas han gjorde nått roligt också!

Så åkte vi hem till mig och kollade på början av "fången från Azcaban" eller nått ^^ sen orkade vi inte den...åt lite och hade de mysigt! :) <3

Jag ska medela er alla när jag fått mitt vanliga nummer igen! Och prybil!!! Slå på charmen jag vill till dig!

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

FÅNGEN från Azcaban tjejen, se till att få det rätt :P Händer med prybil?

2007-11-26 @ 21:34:02
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Prybil

lätt! jag jobbar på de, å de går kanske bra! :) men vi behöver prata.. som i på riktigt ;) nice.. jag ringer dig snarast! :)

2007-11-27 @ 22:03:11
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0