Längtar...

Åh!

Jag blir så lycklig när jag kommit på att det inte alls är långt kvar till sommarlovet!
Jusste denna vecka är lite små lång..inga studiedagar eller några andra specialdagar tyvärr bara en helt vanligt lång skolvecka med plugg. Men nästa vecka blir desta bättre, eftersom jag då bara går 1 och en halv dag i skolan. Måndag och halva onsdagen.

På tisdagen är det idrottsdag på studenternas och jag hoppas att jag på något smart vis kommer undan 1000 meter, det är dö trist!!! Och jag hoppas samtidigt att mina höjdhopps-"skills" fortfarande sitter i från förra året då jag kom tvåa.

På onsdag går jag fram till 12:00 sen bär det av hem på min moppe för att sedan åka till Frankrike med familjen, det ska bli super kuligt..och där tillbirngar jag resten av veckan med shopping :)

Vecka efter de ahr jag för mig också är en ganska så vanlig vecka...men veckan efter åkte vi till IDRE! med klassen..ojoj resa på resa..men det finns inget att klaga på förutom att jag HATAR att packa...o sen har vi den sista veckan som bara bjuder på en förhoppningsvis super skoj bankett och vårfest, städning och skolavslutning! Sen har vi.....SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Ja vet det är inte långt kvar nu =) å så mycke kul som vi ska göra så ska vi inte klaga :P
Frankrike.. lite avundsjuk faktids :)

2007-05-09 @ 18:41:20
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0