Tredje söndagen i December.

Hej hej.

tredje advent till all ära..pling pling pling! Tre ljus tända. Möte på morgonen..sen hem till familjen Brink för att spela M.I.G ..jag och Nikolaj vann helt med fusk! Men att fuska ger lite extra..spänning..! Jag vet att du tycker de!
Sen åkte vi til Marco´s, där jag och nikolaj åt förut. Men denna gång hade vi sällskap med heeela familjen. Trevligt. Sen var de en lite lång julkonsert i Domkyrkan..Den kunde vart hälften så lång...men ändå. De var duktiga. 

Bussen till Storvreta och fika med min familj..Sen SUNES JUL! Som jag fixat med olika hjälpmedel. Så sjukt kul den är! Och nyss åkte nikolaj hem med 110...och hans mobil är så seg på att få bussbiljetten..så tanten som körde bussen blev sur..så fick min bror lägga ut pengar (jag hade hans jacka med hans plånbok i) ..men han vet inget...han får pengarna i morgon ;) "Den som inte vet nått skadas inte av det "

Håkan är föresten super söt! Men nikolaj är sötare ;)

So long !

image112
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0