Tänkte mig en kort text...

Finns så mkt att säga jusst nu..men orkar jag skriva allt? ..Och orkar ni läsa allt?..Skulle inte tro det. Ska försöka förkorta allt som skulle behövas skriva för allas trivsel.

Julkonserten
I söndags for jag trots tvekan med på jul konserten..men jo visst var de värt att hänga med..riktigt mysigt var de. Lite mer julstämming..för annars är de zero, noll..ingeting. Inte ens en lite frost smula på fönstret..:/ Har iallfall min choklad kalender..den gör mig lycklig. :)

Mössrov
Efter konserten satt jag o noomi i en timme till  i kyrksalen där vi väntade på nikolaj som riggade ner efter konserten...Ganska fort gick de ..men ändå tillräckligt sakta för att vi skulle bli lite underliga och kidnappade hans audi mössa..som vi gömde på en arabisk flagga, i isaks case och i kylen hemma hos nikolaj. Där han också hittade den när vi kom hem..hur kom den dit? Det är något många frågar sig..inte så konsigt jag och noomi är riktigt bra på trolleri. Ja visst! ;)

Misslyckad natt?
Natten blev dock inte vad vi hade önskat oss...det visade sig efter några försök att nattbussarna från vilan inte gick natten till måndag...så det blev att sova en stund hemma hos fam. Brink. Kl 06:05 steg vi flickor upp och tog bussen hem till Fam. Franceen. Där vi sov några timmar till...6 timmars sömn med buss ovilopause. Så såg våran natt ut..så regnade det också..så inte önskat!

Måndag..
For sen till skolan, vi började 12:40 och klockan blev aldrig 10 noomi ;) Men visst var dagen ganska förvirrande. ^^ Det håller jag med dig till fullo...:P Hade föresten 7/7 rätt på nutids frågorna..:) Det gjorde mig väldigt lycklig...men den lyckan var inte jätte lång varig..för sen fick jag VG på provet. Surt...inte nöjd alls!

Toffs-teorin
Matte genierna noomi och martina är ju till o med redan klara med vad vi ska vara klara med till på fredag ;) Nice! Vi är ju duktiga..och klarade ju ganska svåra ** frågor. Kändes lättare än vad vi trodde..för hokus pokus så hade vi svaret..snodd teorin funkar ju..hoppas man för använda toffsar på proven ;) Vem behöver miniräknare...vi har ju alla toffsar :) Yes!

Otänkt
Oj..nu blev de långt trots mina mål...jag vet jag kan sätta rubriker så ni kan läsa de ni tycker är roligt....haha..jag är smart..min smarta sida..here I come ;) Känner mig som brodern i mysteriet på greveholm..^^

OHYGGLIGT MISSNÖJD!
Är föresten sur...det blir ju inget götet i helgen! SÄMST! Fäll en tår för oss drabbade..eller en tyst minut är du hygglig!

Kommentarer
Postat av: inté niko iaf

haha.. du e nästan smartare än han tillome :P haha.. noomi e så fyndig..

2007-12-13 @ 20:49:29
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0