Samlad helg, Grattis nea!

Tjenare..har inte haft tid att blogga i helgen, tyvärr..nu är det skol-vecka igen..och det känns lite halvt jobbigt eftersom jag inte har pluggat på varken tyskan som är tills i morgon eller samhällen som är till i övermorgon! Prov..på båda! Och så är det så att jag inte hinner plugga nästan nånting i dag..ska köpa vinterskor. Mina läcker..usch!

I dag ska jag inte ta i min lugg nånting. Det är dagens mål..eftersom jag undrar hur den ser ut då..^^ Sen är jag lycklig på isak, prybil och nikolaj också..Jätte lycklig! :D

I lördags var de tjejmys hos noomi :) Blev lite sent/tidigt eller va man ska kalla de ^^ ..tack noomi! :)

Va me nikolaj i går, vi lagade tacos och..kollade på Julkalender ^^ Och han har laddat ner mysteriet på greveholm till mig <3

Ring miig i dag prybb..........typ kl..20.00 för jag ska köpa ett nytt batteri som inte tar slut på 5 minuter! YES! 






Grattis Neus..för i dag fyller du 16 snygga år.
 :) All lycka från mig till dig den 3 december.. 

Kommentarer
Postat av: Noomi

Gaah, ja vill också se mysteriet på greveholm ! En sån kväll bör inskaffas !

2007-12-03 @ 15:03:09
URL: http://noomif.blogg.se
Postat av: Prybil

Greveholm äger! :)
Grattis Nea!
Jag är också lycklig på er! :)
Vi hörs igen :)
:D

2007-12-03 @ 23:49:37
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0