Prybb i luren ;)

God lucia eller vad man nu säger. Det är iallfall 13/12 och dagen började med ett klassiskt lucia tåg. (: Mysigt, även om jag inte var den mest aktiva lyssnaren. Beklagar, men jag hade idrottsprov direkt efter...om man kan skylla på det. ?

Dagens kändes...trasig...hade typ inga lektioner. Så kan de bli om man jobbat bra på lektionerna då kan man få ledigt från både, samhällen och matten! :)

Slutade 13:40 ehm..jag menar efter chapel så klart ;) och så åktejag hem, bytte om och gick ut på en prommenad i storvreta. Power walk skulle man kunna säga med trevligt sällskap. Prybb i luren..det är var man oftast hittar dig nu för tiden..i min hands free..ganska kul att se minerna på folket man mötte.. Såg ju ut som om jag snacka me mig själv. Det är de fina med hands free..I like ;O

Efter en halvtimme gav prybbs batteri upp..men vi hann reflektera över dagens talk-ämne. Tänk att vi alltid har nått att snacka om. Men jag kände att i dag var de jag som "tog ton" haha XD börjar jag bli lite snackig som prybb? Who knows. ?!?!? Jusst har fått noomis luktsinne också..oj vad mkt lukter de finns i uppsala..i dag - mest äckliga. ^^ Jag överlever.
Men ojojoj vad skönt de är att gå /jogga på vintern. Jo för ni förstår när prybb lämnat mig ungefär vid skogsvallen sprang jag en halvtimme också..Har aldrig förut insett hur skönt det är att jogga på vinter! Det ska jag göra oftare! Och prybb..jag ränkar med ditt sällskap..fast då går jag för annars kommer hands freen hoppa ut på egna vägar. ;)

Mina önskningar: 
- Att jag ska fortsätta "träna"
 - Att jag ska få ett jobb innan nyår
 - Att jag ska komma på något super bra att ge nikolaj i julklapp
 - Att nikolaj ska bli glad för julklappen vad de än är..
 - Att Prybb ska komma innom kort! Gärna på en gång! 
- Att mitt internet inte ska vara så konsigt som de tydligen är..
- Att jag inte ska bryta min godisfasta, det är lite kämpigt! 
- Att nyår blir helt underbart!
- Att jag ska bli glad för alla julklappar!


God lucia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt dålig kamera. dom är chockrosa!

2007-12-13 @ 18:27:02
Postat av: Anonym

Men vilken hemsk dröm : O så kan du ju inte drömma haha

2007-12-13 @ 19:32:07
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: Prybil

Erkänn de är underbart å röra på sig (springa, gå) :) jag stöttar dig till fullo! :D
Haha.. ja tyvär svek ju batterit men jag måste hålla med om att du minsann tog ordet idag.. de gillar starkt!! :) dock tror jag inte mina stall-vänner tyckte de, för desto mer va jag tvungen å prata med dom.. dom påpekade de flera gånger.. :p kanske har mitt antal ord jag måste avverka per dag.. haha! stört..
yeah! handsfree is the shit!
btw.. jag kommer snart, snart, snart..

2007-12-13 @ 21:05:53
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0