Lycklig och glad som en kexchoklad! (;

Hej hej.

Jag är glad och lycklig! Glad och lycklig! Prybb kommer till mitt hus kl 12 på tisdag! Då måste jag vara pigg och kry och framför allt ...välkomnande!
Gick föresten på en lååång promenad med tjejen i dag. (: Trevligt..konsitig nog har vi alltid så mkt att snacka om..så vi lixom snackar över varndra inte alls för ofta :P Aa..det finns alltid nått att säga ^^ Måste försöka hitta den där bilen som hon snackade om bara..ayouin? Eller va hette den? (hjälp) Det måste kollas upp med de samma!

Imorgon ska jag tydligt in och snällt hjälpa till i Coffee shoppen...stå i kassan..kom och köp hos mig så jag inte blir mobbad! Tack  ;)

Och så var de revolutionens dag för Isak, han hade inte en randig tröja. Woow! Det var de första jag tänkte på när jag såg honom. Ovanligt med andra ord.

Så har Simone som är hur brun som helst kommit hem från Gran Canaria! kan man va annat än lite avundsjuk på tjejen?! Jag vill också ha sol..

Ska nog ganska snart sova..ska ju upp tidigt..typ halv 9 !!! Usch tänk när skolan börjar..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0