Innebandy SM

Tjabba, Tjena, hallå!

Sitter här i soffan och har "zoomat" in skärmen för att kunna se texten överhuvudtaget! Datorn är långt bort..men orka sitta på en stol! Nej soffan ska de va!

Blev ingen sovmorgon för mig...nej nej! Var på Allians kl 8..då alla andra sov..:/ Men de var de lätt värt! Vi spelade kl 9 mot Rosendal, vann med 4-1, men fy va kass man är! Känns verkligen att man inte spelat innebany på två år...tjena de är ju m e g a länge!!!

Sen var de match kl 11 mot märsta..som aldrig dök upp..så vi spelade mot rosendal igen..bara för kul skull (; Där vann vi med..6-2 (?) minns inte helt...rätta mig om du vet :P..så vi slutade..rätt tidigt! Niiiice! Hade typ inte ens behövt ta ledigt från skolan..men vadå?..Det gör inget! Skönt att åka hem, käka lite..och titta klart på sunes jul..och sen avsluta med lite glass! <3 (tjockis) men de är jag värd..jag har ju spelat två super seriösa matcher!!! Rosendal fick två straffar på slutet..bara för domarna var roliga..^^ Vi vann ju rätt överlägset ändå ;) ..vi var bättre eller hur tjejer!?! ? 

Så har man en dejt senare i dag också..nämligen kl 15...eller lite efter ...för 15 slutar "prybb i telefonen" Sen blir de power walk a la oss ;) Du borde prova! ...vad ska vi göra när den vackra vintern är borta prybb? Det ordnar sig..för er som har läst noomis blogg har ni lärt er att 95% av de vi ororar oss för är i onödan! Visst noomi? 


Just de! Glömde nästan..eller..ja..om ni inte fattat de så gick vi vidare i SM! :D
Tomtekram!  

Kommentarer
Postat av: niko

jag säger juh att du inte ska oroa dej för att plugga till proven.. ta de lungt och vänta tills du känner att du har lust att plugga

2007-12-18 @ 19:01:01
URL: http://thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0