Hej, vill du ha lite tupp-korv?

kollar lite på nobell middagen..och jag tycker att noomi inte ska se den. Nej nej..de serverar vid tillfället varmrätten..och det är Tupp..men inte bara Tupp utan de har gjort korv av tuppen..Tupp korv alltså..till o med jag känner mig osugen..även om jag inte har nått större emot korv. Men Tupp korv?..Vilket mat-val sverige har! Såsen är även special bevakad..^^ För att ingen ska hälla i nått konsigt i såsen.."ett kilo salt" sa nån..

Fy.

"ung tupp från skåne!" Bengt Magnusson

"Jag är väldigt intresserad av den där korven" Okänd nyhetsmänniska


image109         image110??


Skulle du vilja ha lite tuppkorv?

Kommentarer
Postat av: Noomi

Åh fyyy va äkliiggtttt !

2007-12-10 @ 23:18:41
URL: http://noomif.blogg.se
Postat av: ling!!

jaa.. de skulle inte sitta fel ^^

2007-12-11 @ 15:48:48
Postat av: Anonym

asså det är ju grymt svårt- men jag lämna tillbaka det jag köpt. köpte e ny sak idag, det blir nog mest lite smågrejjjor... nikolag är så busig han borde va lätt
:D

2007-12-11 @ 19:23:42
Postat av: Anonym

Iochförsig.. han är går inte att köpa kläder och snt tilll kanke.men B skulle underlätta om han gav mig ett humm omvad han vill ha ..hhaa. var niko sat ngt?

2007-12-11 @ 19:37:12
URL: http://stephanielouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0