"gripande konservativ syrra man kan ha.."

God dag för doppare dan! 

Nu är det alltså dagen före "the day" Julafton! Det blir ju seriöst spännande! :P Men dock har inte den riktiga jul feelingen anfallit mig :/ Typsikt den sanna julandan är saknad. Den man hade som barn och December kändes lika långt som 50 år typ. Den känslan vill man ju ha tillbaka. Och att man inte kunde somna utan man var fortfarande vaken när Mamma kom in och la ett "morgon paket" i julstrumpan som hängde i rummet. Så är det liksom inte längre och det suger! 

Gick på en promenad med prybil i morse..en kortis..men det var ytterst trevligt att snacka me tjejen, som det alltid är. ;) Var dock inte lika muntert samtal som vi brukar ha men sånna här behövs också! Ska klä granen i dag med familjen..och jag ska kämpa mot min syster om att inte alla kulor och saker behövs på granen varje år. Granen syns ju knappt under allt som "måste" vara på! Så gripande konservativ syrra man kan ha..hon kan inte slänga nått endaste..när jag rensar ur saker ur mitt rum spara hon dem. Hon sparar mitt skräp liksom! Typ gamla pennskriv och sånt..:/ Och traditioner är de viktigaste..alla julsaker på granen, måste sova med tomteluva hela december och allt sånt. ^^ Hon är rent av speciell min lilla syster. Så ni som inte känner henne..nu gör ni det. ;)

Nikolaj och William kommer kl 17 ^^ julfika! ;p

Merry Christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0