December...Redan?


Denna dag har hittils varit kass, har kännt mig V Ä R D E L Ö S ..och de kan behövas ibland. Tro mig..Men jag mår bättre nu. Fick just info från Prybbs blogg att de är den 1 Dec. Jag som trodde att November hade 31 dagar.. - en som inte kan månaderna. Så det gjorde mig plötsligt mycket gladare! :D

I kväll bär de av till noomi..(troligen) eller ja..det blir nog så..men iannan kommer Farmor, Mac och Josefine med barn. För ..trevlighetens skull, tror jag. Fick reda på de rätt nyss också...känner mig lite borta. Har itne så mkt koll på nått utan marknaden i morgon. De är den mina tankar snurrrar runt..men även min ångest inför nyår. Tror jag har ett ganska bra förslag..-ring mig prybb! <3

Ses och till er alla vill jag säga..EN RIKTIG GOD 1 DECEMBER!
image105
7 mån <3



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0