Dan före jullovet

Hallå!

Okej..förlåt för igår. Var helt emo...där av orsaken till alla onödiga inlägg! Men jag hade inget bättre för mig..vad gör man en hel ensam dag när man slutar 6 timmar innan alla andra? ..Förklara det för mig..Jag satt och tjockade mig vid datorn..Ja..jag åt..glass, lussebulle och kladdkaka! Tjockis! Och la in massa tråkiga inlägg på bloggen..ska inte upprepas..jag lovar! :P

I dag då..mm..mest TV-tittar lektioner...varför inte bara låta oss sluta en vecka tidigare? Nej nej..vi ska minnsan plåga oss upp till kl 8 en vecka till av TV-tittande! Tack! ): Slutade kl 15 i dag..slapp estet! :D Men jag stannade och kollade lite på en film..Anne Frank.

Åkte sen till stan och träffade Milla! Så gick vi och fikade på Café Linné! Mysigt värre! (: Tack tack.

Nu är jag hemma..och i morgon börjar det E F T E R L Ä N G T A D E jullovet!!! YES!

Ses! (har inte snackat me prybil i dag) :O Scaaary!


Kommentarer
Postat av: Prybil

jag veet! :) men vi tar igen det imorgon.. i vårt jullov!!! :D:D

2007-12-19 @ 21:28:31
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0