Dan för sista dagen på året.

Tjena mittbena!

Kändes inte som om jag sov nått alls i natt..knappt iallfall..Det var föör varmt och så smsade robert ^^ (skulle få slut på sitt batteri) Vadå känna sig utnyttjad? Aja..så snäll som jag är ställer jag upp..Sen var det en tidig morgon skulle in kl 11 till Lo. Stå i Cafeterian, inte särsklid jätte kul, men jag är en duktig flicka! haha ^^

Sen orkade jag inte va kvar så jag åkte hem med mamma och nya volvon :P Är hemma nu men ska in till 19.

Ses vi? (Bajs på eli) moget jag vet!

Jag tycker inte att nikolaj ska köra ljuset på Sarah Kelly..det kan..isak göra^^ :) För min skull. :D
jag vill ha min man (som noomi kallar honom) på nyår ^^

Tjena mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0