Arn

Jajusste jag gick ju på bio igår! Och innan jag skirver vad jag tycker om filmen så måste jag bara säga att när Arn var liten var han VÄRLDENS sötaste unge!!! Jag lovar han var helt undebart söt. Jag ville inte att han någonsin skulle växa upp..men det gjorde han ju :/ Och som vuxen såg han ut som värste...oh..jag vet inte jätte mesig iallfall.

Jaa..jag såg på Arn-Tempelriddaren och den var faktist mkt bättre än vad jag trott. Jag är lite "emot" svenska filmer. Men den här var väldigt bra gjord! Den var mer romantiskt än vad jag trott och mindre strid än vad jag trott..men för er som väntade på ett romantiskt återseende kommer en fortsättning ;)

Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0