Vi cyklade "inte" sönder någon ny cykel alls.

solen lyser och jag sitter här, jag vet helt sämst. Men saker och ting måste göras. Håller på att renas i mitt STORA bild förråd. Kort skol dag i dag började 09:00 i sal 2 och slutade 11:30..känndes dock längre än vad de var...Efter skolan cyklade "inte" jag, steffi, nea och lindgren sönder hennes nya cykel eftersom vi "inte" satt alla på den samtidigt. Därför slapp tjejerna också gå med den till gränby.

Jag åkte hem och satt i solen och läste ur "Martina Koden" av Martina Haag. Den är faktist riktigt rolig hittils..:)
Även om jag bara kom 35 sidor sen orkade jag inte..solen var för varm för läsande klarar inte av att läsa i solen egentligen så jag gick in och satt mig här..och här är jag nu me.

Älskar dig nikolaj<3


Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

jag fattade inte.. vems nya cykel var det, "inte"? ^^

2007-08-23 @ 20:08:50
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0