tänk inte

God afton bloggare.

I dag är en dag på mkt länge som jag har hunnit tänka. Det är inte alltid bra har jag märkt inte när jag tänker i allfall. Mina tankar får en liten sak som kanske ändå inte va nått att omvandlas till ett stort argt och mycket onskefullt moln. Ett moln jag inte gillar. Mina tankar får mig alltid att tänka de värsta möjliga, det gillar jag inte. Därför gillar jag inte att vara ensam. Jag har kommit på det nu, aldrig ensam. För då tänker jag. Jag liksom får mig själv att inte må så bra.   


Kan man vara dålig för sig själv?

Kommentarer
Postat av: Ester

Nemen kära vän! Du kan tänka på bra saker tycker jag, så du blir glad (: Mej tillexempel?!

2007-08-09 @ 23:17:00
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0