Kort sammanfattning om dagens strapatser

Såg precis på statistiken..och insåg att tittarna ändrats från 60 till 23 :S vilket nederlag! HALLÅ?! Gör jag något fel..asch strunt samma..Kom jusst hem från girl-kväll hos prybil. Närvarnade var: Simone, nea, eli och så jag o prybban såklart ;)

Tänkte föresten köra en klassisk dags-sammanfattning. nice?
Hur dagen började, har jag redan skrivit (i förra inlägget, för er intresserade) så jag börjar där jag slutade praktiskt nog. Tror jag slutade med att nikolaj och chuba kom till länna...javisst så var det. Så spelade vi volleyboll och var lite allmänt sociala..magen påminnde oss alla sedan om mat! Vi drog där med till max, åt och körde vidare till samuel för att titta på the wedding, den är ju som den är. Har sina roliga stunder men det blev ganska varmt där inne..så satt chuba och garva åt varje grej. Uppskattar dig ändå grabben :P
Efter film-time-en^^ (fyndigt) så åkte jag och eli till prybil..där lagade tjejorna pasta pesto med chicken! mkt gott enligt mig. Lyckat.

Var bara tvungen att skriva innan sängen kallar..måste vara en snäll flicka i morgon när släkten kommer för att gratta :D Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0