Kallt kallt kallt!

Kallt kallt kallt! Fy, sommaren är som bortblåååst. :/ Saknar den. Vinterna är inte mina bästa vän..men de är ju klart att de är skojigt med vintern ibland..men den kan hålla sig uppe i norrland tycker jag!
I dag slutade vi runt 11:00 och därefter åkte jag hem till nikolaj och kollade på film, han skulle överraska mig med en film så valde han snuten i hollywood och han vet att jag inte gillar dem ..men de bara till att va tyst och titta..(helt intresserat) Sen spelade vi need for speed..jag vann ju till o me två gånger ^^ haha de var lite turigt av mig. :) Nikolaj är egentligen mkt bättre på de än mig.

Sen blev jag helt plötsligt med tagen till ett födelsedags kalas hos nikolaj och williams kusin linnéa som de ritade en sånn fin teckning till. Esteter där ;) Haha..en morot ^^ den var ju ändå finast. Tycker jag!
 
Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0