jag såg nästan mitt liv passera

Hallå..börjar skriva nu. (som ni märker) Hjälp vad har hänt i dag?! Fick några sekunders hjärnsläpp där. scary!
I morse tog jag bilen ;) pappa körde..det började ju regna när jag skulle moppa till skolan..orka komma dit helt blöt. Det slutade på nästan engång men det visste väl inte jag innan, hallå! I bland vill man kunna se in i framtiden. Nice de skulle va! (:
Började 08:15 i morse med ms = morgon samling
Där efter hade vi svenska



-----------------------------3 timmars håltimme-------------------------------



Under hålltimmen hann jag, vici och nea med en hel del vill jag mena.  Gick hem till nea hämtade pengar sprang till bussen, bårkade lite med busschaffisen, kom med bussen tillslut när jag hade kaxat mig lite.(enligt honom). På stan köpte nea en korv och jag o vici kom fram till att nea var oekonomisk vilket är väldigt dumt eftersom hon går ekonomi. Så kollade vi på kläder av alla möjliga slag..och så skulle vi super svultna tjejer äta lunch på max. Det är då om någon gång man vill ha sin plånbok och det är då om någon gång man inte vill ha glömt den på en buss med en ful och tjock busschaufför. :/ Bajs...för det var de jag hade gjort! Jag fick lite smått panik för jag visste ju inte helt säkert att det var på bussen jag hade glömt den..jag hade lite smått mkt kontanter i den också. Men det visade sig vara en liite turig dag iallfall för tanten på "upplysningen" ringde och fick tag på min plånbok nästan på en gång..så jag fick sitta där på "upplysningen" jätte länge..jag såg nästan mitt liv passera..det känndes sååå långt!
Så kom den tjocka chaffisen till mig och kände igen mig jätte mkt. Jag tog den, sa tack och gick. Hjälp jag gillar inte att bli igen kännd av folk som ogillar mig. Men tack du lilla busschaufför ändå.

Du räddade min dag.


Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Bra där Martina! :) nu vet du hur de känns å göra en prybilare .. haha

2007-08-28 @ 20:25:41
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0