Inte den mest turiga dagen har sin charm

Gick upp tidigt i morse för att tro det eller ej, springa elljusspåret! På min sovmorgon! Hej prybil-anda :P ts..ändå jag gjorde de aldrig det var busväder där uteanför fönstret så jag tränade inne och hemma istället. Bra de me...eller de funkade.

Tog moppen och for till skolan men där var inte turen heller på min sida nej nej. Varför skulle turen va min vän? Ingen aning..bommarna var sönder eller nått så jag fick köra värsta omvägen ut på landet i regnet. Kom i tid till skolan iallfall men ingen frukost i magen :/ sämst! Super hungrig läste jag tyska med inger. Det var lite underligt språk tycker jag.

Jag o nea gick sedan till lunchen och åt en knäckemacka var och lite morötter. :/ Inte så värst mkt mat.
Sen hade vi lite andra lektioner och så helt plötsligt var mina nycklar borta!!! Jag orkar inte har jag blivit värsta tappabortaren?! (som prybil) Plånboken i går och nycklarna i dag! Hallå, vart har du gjort av martina?! Plus att jag hade råkat hoppa över att ta me min mobil till skolan.. Dagen var inte på min sida så att säga..hittade mina nycklar på kansliet sen. Uppskattat!

När jag kom hem (typ nyss) ringde jag prybil, hon sa än en gång att jag kunde bo hos henne på nordic. Tack gumms, jag är lite tankspridd så jag hade glömt att du hade sagt det redan ^^ hihi men det blir skoj me nordic!

Häng me!


Kommentarer
Postat av: eli

Jag känner med dig..vet hur det känns med borttappade nycklar. Ve och fasa!

2007-08-28 @ 18:59:00
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0