Hemma..men jag åker snart.. :)

Kära nån nu var det ett tag sen jag skrev här. Kom hem igår från Västkusten som är såå vackert! Verkligen!
Har varit på liseberg, universeum även om det inte var så roligt ^^, shoppat utan att köpa nått hittade inget ^^ :P badat i havet, solat, fiskat krabbor och bara myst! Super mysig semester! Men nu är jag hemma ett tag siså där fyra timmar kanske sen ska jag nånstans vet inte vart mer än att jag ska segla med nikolaj och hans familj men jag ahr ingen aning om vart de är..men de vet mamma så jag litar på henne :)

Ses.

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

du är då aldrig hemma.. :p

2007-08-07 @ 10:33:37
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0