Gubb-spott? nej tack!

nu har ni suttit där hemma och längtat efter att jag ska skriva några små rader om min söndag som det faktist är i dag. erkänn...här är jag nu iallfall..så ni kan sluta längta. nice?!
hur jag vaknade och resten av min morgon harjag ju redan skrivit om..så jag kör på direkt in på Staden med eli. Åkte först förbi Gränby och hälsade på båda kvantum och coops kundtjänst för att lämna tillbaka oanvändfärg (till håret) elis föresten var de..så fick hon pengar tillbaka. Då var frågan...vad ska vi köpa för pengarna?! Inga problem för eli att komma på. Hon skulle ha:
- en sjal från vila
- en väska från Wedins..som vi förövrigt fick leta ett tag efter...ingen fara den var ju fiiin! Från och STOR! bra där tjejen! (Y)

Åkte från stan till prybil där ingen var hemma, tacksamt! Vi ringde tjejen och det visade sig att hon var med fredrik hemma hos noomi-tjejen. "vi kommer Snart" sa hon och la på. Jo tack men snart är jag osäker på om jag vill stödja till 100 % men jag satt och väntade med eli i solen på fredriks moppe iallfall och samtalade om hur det skulle vara om elis hjärna började koka. Har jag aldrig funderat på förut..men då hade vi tid.

När folket kom stod jag där och försäkte se besvärad ut..men de lyckades inte..de tyckte bara att jag såg ful ut, verkade ändå inte som om de fattade men poäng där. Men orka förklara..så viktigt var de inte. Sen lämnade vi in våra hjälmar och gick på ett led till Donken för att köpa lite olika saker. Jag hade så lust att köpa en Mc flurry med extra smartis. Killen i kassan var jätte snäll..eller nått för jag behövde bara betala 10 spänn för den..(man brukar få betala 5 kr extra om man vill ha mer smartis) Min charm antagligen :P haha ^^ eller inte. Fredrik blev lite små avis verkade de som..han ville också ha specialpris..sorry dude. ^^

När jag o noomi hade fått våra saker som vi hade betsällt gick vi ut i solen för att ta ett passande bord. Väl ute så gick det förbi en gubbe och snackade i telefonen precis när han passaerade mig blev jag blöt på kinden. Spott (?!)
Hur mysigt är det med "gubb-spott" på en skala 1-10? :S hu...jag gick vidare och så fick jag en till och en till liten blöt droppe på mig. Då sa noomi något smart! "jag tror det regnar" Tack för informationen du räddade mig bort från "gubb-spott" jag är dig evigt tacksam, det är så skönt med smarta kompisar när man inte alltid är den mest snabbtänkta själv.

När vi satt på donken och åt /fikade så pratade vi om moppar..mycket! Så mycket att man kände lite små irriterade vibbar från fredriks håll. Eli ska tydligtn köra moppe till lundellska..året runt hade hon tänkt och vi andra försökte få henne på andra tankar. Ett köra moppe på vintern är inte det underbaraste som finns för varken moppen eller dig. Då skulle prybb komma med en smart liten historia. "minns du eli när det var vinter och vi körde moppe till aros?" "nej, det minns jag inte" sa eli. "nej just de" sa prybil då. "Det är för att vi inte gjorde" HAHA klockrent prybb. :P hoho^^

Gick efter en trevlig fika eller vad man ska kalla de hem till prybb..påvägen hem försökte jag få upp ett annat samtals ämne än moppar som eli typ drömde, andades och åt under hela dagen. (med andra ord var helt uppfylld av) Så jag började snacka om löv. I`m the "lööööööv" expert. :P Engligt prybb skulle jag skriva en bok om de. Nej tack så ambitiös är jag inte. Men erkänn att endel löv är riktigt roliga att lixom..vika, och dela på. Men bara vissa. De bästa finns (för er som är intresserade) på prybils tomt. Yes.

Skulle kunna skriva mkt mkt mer om dagen..jag måste måste bara tillägga att när jag åkte hem började det hagla, och att vi hade kräft-skiva idag. Jag och min famlij..:)

Slut för i dag tack för idag.


Kommentarer
Postat av: Ester

Hej Snygging. Har inte läst inlägget måste bara säga att jag verkligen är avundsjuk på din gåva att skriva så ofattbart kort varje gång.. önskar att jag också fick till det alltså.. hmm ^^

2007-08-26 @ 22:01:26
URL: http://esterk.blogg.se
Postat av: Ester

och förresten.. hur har du fått till en sådan snygg design? tell me, tell me.. Jag vill också göra något åt dom tråkiga färgerna på min :D

2007-08-26 @ 22:02:40
URL: http://esterk.blogg.se
Postat av: din

Snälla lille tintin, kan du inte skriva fler per dag istället för ett aaaaaaaaas långt ! Kom igen ! =) ses imorgon hurru du !

2007-08-26 @ 22:37:47
URL: http://noomif.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

Haha.. tjeena löv experteen :) Visst kommer jag alltid vara en uppsalsbo innerst inne nån stans..
Kul dag.. Och min kommentar gjorde sig bra i blogg oxå :p haha.. ha en underbar dag imorgon. / Love prybbs

2007-08-27 @ 01:04:27
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: eli

Vilken tur att du skrev upp den, för jag glömde bort det (såklart) Mycket bra gjort^^ Grymt att du hittade din plånbok!

2007-08-27 @ 19:36:03
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0