Fika med prybil

godagens..kom bara en halv timme försent till mötet. Mkt bra..eller nått. På mötet träffades prybil, steffi och noomi. Efter mötet stog folket och samtalde ett bra tag i stora ingången. Prybil påminnde mig om att vi kanske skulle åka och fika nu om vi skulle hinna eftersom det var fler saker vi skulle hinna med i dag. Drog därför till Gränby (kvantum kiosken) och köpte Café zero. Mkt gott! Tack kära du...fin fin och uppskattad present. :) Och till er som undrar varför Café Zero heter just ZERO..är det så att i slutet av namnet är det ett sånt där "graders" tecken. Du vet..alltså. Noll gradit..inte frusen kaffe och inte varm utan noll. Fyndigt?!..Lite kanske..men det har inget med att det inte finns nått socker eftersom det finns socker^^ fattar ni? hihi.

Kan ändå inte bestämma vilken smak somär godast men jag har ju inte provat alla än ;) Nån som vill bjuda? ..så finns jag här.
Satte oss på mopparna i solen, snackade om allt mellan himmel och jord. Vädligt trevligt! Yes. Men lite sorgligt dock. Får ju hälsa på varandra vid tillfälle. Eller hur? Kommer verkligen sakna dig tjejen.

Efter att suttit och snackat i några timmar! Ja, sant. Men tiden gick ju såå fort. For vi till noomi som satt och stekte i solen med en trevlig bok. Mysigt såg det ut..hade dock jeans så jag kännde inte för att slå mig ner utan följde med prybil hem till henne för att "packa" vilket jag tror hon just nu har börjat med. Noomi kom just hit och nu sitter vi och lyssnar på lite mange schmidt...

tjing folket.

Kommentarer
Postat av: Noomi

nämen lille du hade du "jenas" på dig, haha

2007-08-19 @ 19:05:45
URL: http://noomif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0