DU kan DÖ fula bilddagbok!

Sketna piss skit fula kräk äckliga bajs dåligaste mosad-banan bilddagbok! HATA! GRIPANDE ! Nu är jag argare än emils pappa i lönneberga! Förgrömmande Bilddagbok! Gå o döööööööö! 

&`?-!¤@?! BAJS BAJS BAJS!

Jag skrev en super tråkig skit sak (bara för att jag är så mobbad, och ester) så hll jag på med den i kanske....68764354684537634768 timmar och 4546346848 minuter och 4648 sekunder..ungefär..eller cirka..sen ba: Åh..hej jag heter bilddagboken och jag har lust att haka upp mig precis INNAN du ska spara din fula sak bara för att du är så mobbad (och ester) Då ba: Åh tack, jag står dig i skuld fula bilddagbok! Gå o dö!

Måste bara få ut min ilska nånstans..
Tjingeling turturduvor ;)


Kommentarer
Postat av: Ester

Hahahahaha.. Va du är sööt min lilla vän!
Men kom ihåg: Du och jag, hand i hand. Mobbade tillsammans föralltid.
Grattis på födelsedagen baby! ;) Puss

2007-08-10 @ 00:11:56
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0