Det finns hopp för dig (;

Nu bestämmer jag mig för att blogga några små istället för en lång som ingen orkar läsa, ja! (ett fredrik ja)
Yes nu är första skol-veckan avklarad.bara sisådär 483176815...kvar, skönt! (; Krister hade en "evolutions-dag" för oss i dag..eller typ två timmar. Fick dock ändå ont i baken under den tiden sittandes på en stol och funderade på att Nästa år då får vi börja kl 11:00 istället för att vara här nu. Djupt där tycker jag.

Efter skolan tog jag moppen till stan. En ny VILA butik öppnades ju till dagens ära. Köpte ett par jeans och en skol-skjorta där..gick till H&M träffade Maddis och Victoria Mattson och köpte en skol-skjorta till :) Promenerade sedan tillbaka till min fin fina moppe och åkte hem i solskenet som verkligen stekte på mej!

Kom hem..bytte kläder (viktig info) och åkte hem till nikolaj där även sampaa befann sig (ovanligt nog) ^^ Pojkarna hade sagt att de skulle laga mat vilket förvånade mig. De hade "lagat" "hemma-gjord" pizza (från pizzerian) Bra där pojks ;) Ni är så duktiga!
Efter maten spelades de risk. Det är nått fel på risk för de är alltid den som ALDRIG har spelat spelet som vinner..gripande! Aldrig jag. :/ Samuel vann denna gång med sin "millitärstyrka" han hade lite pakt med oss lite när det passade honom (fegisspel) Nikolaj han fuskade för de mesta..ja..se så bra spelare de fanns..tur att det fanns nån (jag) som spelade rätt ;P hihi..(inga kommentarer)

Nu verkar de som om det blev en lång ändå (?!).......


Vi åkte i samlad trupp till mötet..efter mötet hängde jag och prybb lite me "de coola grabbarna" (william brink)..han körde min moppe och när han var iväg me den kom hans :P hihi.. sen drog jag, robert, fredrik och abbe hem till prybb. Trevligt trevligt..där vart jag mer eller mindre mobbad för att jag smsade pytte lite med william..(men jag håller mig till nikolaj. så det finns hopp för DIG - nämner inga namn prybb) :P haha ^^

Men nu väntar sängen! Ciao

Till abbe
Räknade rondellerna påväg hem, du vet vart. Det var fyra. :)

Kommentarer
Postat av: nikky

hehe.. e de fredrik som är ursprunget till JA! de e ett sampaa ja!.... JA! :P

2007-08-27 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0