Dag 1 i ett tidigt liv.

Skrev inget i morse men det tycker inte jag ska krävas heller har fullt skåå (?!) med att komma upp och hinna i rimmlig tid till skolan. Nu sitter jag iallfall i noomis trevliga hus, det är ett mys-hus! Tycker jag (: hihi
Började kl 9:00 i U4 (haha) jo då. Visst kom jag dit då..nea där emot kom försent första skoldagen, bra där tjejen! (Y) Sen gick heeela gymnasiumet en en utspridd grupp till årstakullen där vi delades in i olika djur som man skulle aggera (haha?!) och sammarbeta med. knas ju. Men det var rätt trelivgt. Vädret var dock inte på vår sida..helt får jag tilllägga för det regna ju inte iallfall men sol var de inte heller. 

Har nu just kommmit hem till noom (som ni vet) ska äta lite lunch köttfärssås som vi inte hade lust att äta igår. Men idag har vi. "Noom du får äta upp mitt hus nästa år, lovar!" 

Nu ska jag se hur de går för tjejen i köket.

(tack prybil för att du bloggade, det var saknat men inte lika mkt som du fattas här! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0