Bara en saga om två flickor

Nyss var man emo nu är man 16...ibland kan saker och ting ändras på en kvart. En kvart hit eller dit tänker man men icke..jag har jusst förvandlats från emo (enligt min aldeles egen pojkvän och samuel, tack ni vet hur jag ska känna mig älskad ^^) till en 16:åring på en kvart. Wow..det finns inga ord.

Det konstiga är att jag aldrig var emo. Det blev bara så....allt började för länge sedan..Det var en gång en flicka som hette Anna Martina Lovisa. Hon satt ensam på sitt rum då telefonen ringde. Det var knsigt tänkte hon alla mina vänner har orkat ta sig iväg till en annan vän. Vem kan det vara? Hon lyfte på luren och i luren satt en annan flicka  hon hette Ester Madelen. Flickorna fann varandra i telefonen..och de sjöng tillsammans..en sång!


"Sträck ut din hand till mej så tar jag den i min och vi kan springa över ängar och berg.Tillsammans möter vi motstånd..löd den.
"



De sjöng den för att de var mobbade. En glädjens och tröstens sång för alla mobbade på jorden vilket var vi den stunden....2. Slut.




Men du..ester....jag äsger bara. " For you my love, everything for you" Sen vill jag till lägga (eller är det ett ord, tillägga? ) Att jag älskar nikolaj mest <3


Kommentarer
Postat av: Ester

Hahaha!.. Ja du, det var precis så det gick till.. Hihi.. Ja, det var ju bra o veta att jag inte är enda emot här.. eller VAR enda emot iallafall..
kul att jag inte är lika älskad som niko då :( hehe. Men jag tror nog jag älskar dej mest av er två ändå.. hmm ;D Krams

2007-08-10 @ 00:36:25
URL: http://esterk.blogg.se
Postat av: Ester

haha.. vilka minnen (: nostalgi ^^

2007-08-10 @ 01:52:12
URL: http://esterk.blogg.se
Postat av: samueeel

meeeen jag kalla dig inte alls för emo de va bara niko :P

2007-08-10 @ 02:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0