Gymnasieval?!

Jag som var HELT säker på vad jag ville jobba med nämligen innom media. Atningen Hallåa, nyhetsankare eller programledare. Ganska svårt att bli, så därför började jag fundera över jobb jag också kan tycka om.
Då kom det, Mäklare?! Hur kom jag på det? Jo, jag vill flytta här i från där jag bor nu och därför är jag nästan alltid o tittar på hus. Ett hus är något som alla behöver och det finns gott om jobb innan mäklar.

Men hur blir det nu med mitt gymnasieval?! Jag vill, vill, vill gå på GUC och läsa Tv och radio det skulle vara såå roligt..frågan är om jag kan bli mäklare då? Jag ska försöka kolla om jag kan läsa extra kurser som man behöver på mina individuella val. För tänk om jag ångrar mig och vill jobba innom media igen och utbilda mig till journalist som tänkt?!  Att jag var tvugen att komma på det nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0