Ännu en vecka har gått...

Hej hej.
Det har varit en annorlunda vecka denna vecka.

Måndag:
Hm...måste minnas..ja då hade jag musik prov..sen var det inget annorlunda..

Tisdag:
Började 9:30 men vaknade dock 11:00..aj aj ..men jag är stolt över mig själv för jag kom till skolan halv tolv..och hon i luckan sa att jag var värd att få sova ut, tack!
Efter fikade jag med kricke, nikolaj och prybil.

Onsdag:
Då hade vi sovmorgon till 10:30...så spelade vi baseball..o det var skojigt..men som vanligt börjads det tjafsat i klassen..alla vill vinna ^^

Torsdag:
Vi måste rädda indiens barn! - sen åkte jag till nikolaj med prybil.

Fredag:
Vårteckan på kemin..och möte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0