får jag gå nu.

nu ska jag berätta att jag vill flytta.
ta mina inlägg o dra!

så ska jag växla pengar också. till Bath. eller visst är de så de heter i Thailand. Jomen jag tror nog det var så.
Frågan är hur mycket pengar jag vill ha. Kanske ganska mycket. Fast jag vet inte direkt vad jag ska köpa. men alla vill sälja allt där. så nåt kanske det ändå blir. Mat om inte annat. Det är ju nödvändigt...

ska stänga i dag. det gör jag varje tisdag. Idag stänger jag med snabbaste och effektivaste tjejen. ever. jag försöker hålla hennes tempo. får inte göra henne besviken. det vill man ju inte. man vill ju va bra.

Vill lägga upp en bild också. jag läser ju aldrig bloggar själv. bara tittar lite på bilderna. så det gör inget om ingen läser min heller. men en bild kan man se på. nuskavise vad jag kan hitta för kul-t.

sverige
Nationaldags-middag.

Kommentarer
Postat av: Noomi

När åker vi ?

2010-12-14 @ 19:07:13
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0