Pippi i Kändisdjungeln

Pippi är med i kändisdjungeln! Hon är ju min Idol!

http://1.bp.blogspot.com/_dJCkJN7flMQ/Sk0cGnYr3EI/AAAAAAAAAwQ/48OjgqLgPOc/s400/Pippi.jpgInger Nilsson. Foto: Daniel Ohlsson
Visste ser man ändå en viss likhet... bild från tv4.se

...Eller Inger Nilsson är ju inte min idol, det är ju rollen pippi som är min idol, men Inger verkar vara en hejdunrans kvinna hon med! Sånna vill vi se mer av i TV, Tack! Jag har verkligen inte följt programet, men det går ju så ofta så man hamnar framför det ändå. I kvällens program käkade Inger både ank-tunga, skorpion och råtta. Heja Inger, hon är helt klart favoriten! Hon ska bli kung äver djugeln, hon var ju trots allt "världens starkaste tjej" för bara några år sedan...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Pippi ÄR ju helt klart bäst! :)



Ja det verkar ju vara så. Men bra är den!

2009-09-23 @ 01:24:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0