personen martina(petrus intryck)

Martina Moregård,ja va ska man säga om den busungen.henne känner jag inte allt för väl men jag tänkte endå skriva mitt intryck av henne. Jag har sett henne många gånger i korridoren så hon e inte alls okänd för mig. men idag kom jag hem efter en blöt o slaskig hemfärd. de första jag lägger märke till är att en okänd person är inne på toaletten o duschar. jag låtsas vara hyresvärd o knackar på dörren o talar strängt till martina o säger att hon genast måste hoppa ut ur ducshen eftersom den inte är till för henne. jag märker att hon genast slutar ducsha och förbereder sig på att gå ut ur den. Jag börjar skratta jätte mycket,Martina förstår vad som har hänt och kommer ut som om inget har hänt. hon skrattar samtidigt som hon pratar med alexandra om smink,undertiden som hon pratar om smink så letar hon efter hårfönen och försöker bestämma vilka kläder alexandra ska ha på sig ikväll på mötet. Hon pratar väldigt mycket och de gör hon hela tiden,jag tror de e första gången jag pratar med henne faktiskt om man räknar bort ett "hej" då och då. eftersom jag märkte att hon pratade väldigt mycket och va väldigt ärlig och inte håller tillbaka något utan säger precis allt hon tänker, så då tänkte jag att man skulle kunna rikta samtalet åt ett väldigt intressant håll. jag leder in samtalet på ämnet killar,eller muskler. tycker ni om mycket muskler på killar frågar jag martina och alexandra, och de börjar diskutera. jag märker snart, efter att ha diskuterat ett tag att nikolaj är den perfekta killen för martina. hon älskar nikolajs hål som han har mellan brösten,och rynkor bredvid ögonen är jätte gulligt tycker hon. ja, men besöket börjar gå mot sitt slut och de e dags för oss att dra oss till kyrkan. jag skriver snabbt ihop detta blogginlägg och sedan åker vi iväg mot mötet,och de kommer att bli en spännande resa,martina är ju me;)    /Petrus andersson

Kommentarer
Postat av: Prybil

HAHAH! Jag älskar det! :) Martina i ett nötskal.

2009-02-06 @ 23:03:47
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: martina

haha! Petrus!

2009-02-06 @ 23:31:39
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0