Chuba-boy.

 Idag tog vi faktist tag i oss själva och började ta några få profil foton på folk, en föreningsbild. (Te-gruppen)..sen blev det kaoos..och alla låg på varnadra huller om buller och aggerade.."fotogeniska". Ingen musikal och det var skööönt! Hade inte alls lust till sånt. Känner mig så dålig på musikaliska saker. Jag är en fegis när det gäller att sjunga! Jag borde kanske sluta?

chuba har rakat sig.
Efter skolan gick jag hem till Bello med Valle. När vi gick förbi donken såg vi en bekant EU-moped bil stå parkerad. Och tre välkända pojkar som stod i kön. Vi bestämmde oss för att ta ett smygfoto som bevis på att de "tjockade sig". Tyvärr såg de oss och chuba kom utspringade med sin nya "look" grabben har ju rakat sig! :) Tog ett kort och sen sprang vi där ifrån. Tagna på bar gärning! 

 
fot-konsttårna mina.fötterna
Väl hemma hos Bombay tof vi en lång fika medans valle var på friskan och tränade. Vi funderade på hur hon såg ut just då vi satt och drack te. Så målade Bellii mina tånaglar och det slutade med att hon målade med nagellack över hela min en fot. Den flickan har ibland inga gränser! haha! Det blev vackert och nu bär min högre fot; en blå orm, en orangehårig bello, en blodfläck, afrikanskt mönster och en toalett! B E A-utiful! 

bye bye till bello.
Bello åkte iväg på träning och valle kom...vi orkade inte vänta på att belle skulle komma hem igen så vi skrev ett kärleksmedelande på hennes spegel och...stack!

nu ska jag skriva lite om ..knark. (skoluppgift, inget annat)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0