1

Då firade jag och nikolaj ett år igår. Därav anledningen att jag inte skrev något. Ni borde förstå!

Jag åkte till honom (med moppen, sommaren är här) och så spelade vi kubb, fikade med hans familj, åkte till stan med Maria och William för att demostrera (vi kom försent men vi lyssnade på alla talen), åt grillad mat hemma hos nikolaj, spelade guitar hero, åkte tillbaka till stan, fikade på Café Linné, gick på bio och såg Iron man (som var riktigt bra faktist), åkte tillbaka till nikolaj igen, kollade på en halv film till och sen åkte jag hem.




Koncentrerat men ni blir det inte så mkt att läsa. ^^

I dag ska jag iväg och träna lite med eli kl 16. Och sen blir det väl att åka hem och hjälpa mamma att packa bilen inför i morgon då jag och eli, kanske ling ska stå på torget och tjäna en hacka! - värsta kalle anka saken.

Ses då!

Ps. mitt headset är borta, det är panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0