Veckan är igång.

Satt för mkt vid datorn i går tycker jag. För det är inte så mkt som har uppdaterats. Skyll dig själv. Om det ens är något negativt?

I dag är det iallfall måndag och med det menas en hel ny vecka i skolans enda korridor. Men måndagen känns knappt. Har bara en lektion! Matte, och jag ska byta mattegrupp. All vilja bara sjönk när jag fick det där IG´t på provet sist. Jag kan ju matte, men jag fattar inte vad Mikael menar. :/ Inte på proven iallfall. När man räknar i boken går det finemang! Så, så får et bli. Jag går över till Henriks grupp. . . Det måste ju gå!

Efter skolan blir det nog hem en snabbis och sen gå på prommenad med prybb. Det var för länge sen sist! Men den får inte bli för lång för jag har ett opluggat tyska prov i morgon. Och det måste pluggas på!

Jag har för mig att jag har massa prov den här veckan? Måste det vara så...

Smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0