Ljud och teknik.

Skriver inte Håkan kanske världens finaste texter? Sitter och lyssnar på rock 'n' roll blåa ögon. Jag gillar verkligen den texten.

Sitter med ansiktsmask av typen lera. Jag borde ha en mer återfuktande mask har jag kommit på. . .det kan P intyga efter alla krämer som vi fick smeta på mig i helgen utan reslutat.
Jag är en torris.

söndag ska jag och nikolaj byta våra julklappar och ha en trevlig dag innan vi skiljs åt under julen. Jag måste börja slå in dem...kanske kusligt estetiskt inslaget? Så han blir riktigt mörkrädd eller nått annat skoj. Jag tycker så fasligt mycket om att retas. Tyvärr har min kärlek till de smittats av sig på honom, vilket jag märker. Han har ju inte haft nån syrra att reta heller så jag får allt ret han hållt innom sig i 17 år. Tur att jag älskar honom. my boy. ♥


Jag hatar att han tappat  bort det här ursöta kortet! (även om han inte sysslar med ljud lägre, ljus skiner ju mer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0