Jag vill bara tacka....

Hur ska jag kunna sova när mamma och pappa har inflyttingsfest där nere?! Vi är tystare på våra fester . . . .aja det måste gå!

Har idag haft en vädligt stressad dag. Usch, jobbade och sen fort fort hem på cykeln för att duscha, städa, städa, städa (igen) Sen inse att bussen till olivia går om en halvtimme och jag har inte gjort i ordning mig än! Panik? Jag hann iallafall men jag glömde kameran hemma i allhast. Vädligt mysigt o trevlig hemma hos olivia! Mmm! Tack.

Nikolaj (världens finaste) fixade skjuts till mig hem av isak. Tack även till er två som offrar er för mig. Kändes lite som om jag var erat barn som ni måste ta hand om.

Ska nog sitta här ett tag...kan ändå inte sova nu med allt oväsen!


Kommentarer
Postat av: malin ahlin

hejhej :) behövde du hjälp emd din blogg? :) det kan jag nog fixa, men då sker det under veckan ^^ (:

2008-08-31 @ 12:05:11
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0